Re: reset przez lan

Autor: Bucz (bucz_at_@NOSPAMIX@@go2.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 19:02:12 MET DST

> mam banalne pytanie jak zresetować switch i router przez sieć lan nie
mając
> do nich fizycznego dostępu?

...yyyyyy.. wykozystac nieuzywana pare skretki jako zasilanie do
przekaznikow kontrolujacych zasilanie switchy hubow bedzie to dzialalo
tak jakby twardy reset w kompie po prostu odlanczasz zasilanie na
odleglosc...
jak nie rozumisz nic z mojego belkotu to poszukaj w archiwym gropy
networking bylo kilka razy

a jesli chodzi o softwerowe rozwiazanie to sie nie da (chyba ze przy
drozszym sprzecie)

--
                         ...a ty kim jesteś by mnie oceniać...
                               Bucz powered by FirePunch