Re: SB Live! player i glosniki DigitalTheatre

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 15:44:54 MET DST

Użytkownik "WaldekGo" <[nospam]awago_at_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy jakies sterowniki SB Live! (zwyklego, platinum, player)
> zawieraja zdefiniowane glosniki Creative Digital Theatre
> 2200 ???
>
> To sa takie smieszne glosniki bez dekodera Dolby Digital,
> podpinane do karty trzema kabelkami.
> Kolejne zessane juz stery Live! zawieraja w Surround Mixer
> tylko definicje dla: sluchawek, 2 glosnikow, 4 glosnikow.
> Po ustawieniu na 4 glosniki jest prawie dobrze, tyle ze normalnie
> nie dziala glosnik centralny.
> Jak sie np. odtwarza film divx, to nawet sie centralny wlacza,
> tyle ze dzwiek jest z zakloceniami.
> [...]

Nie wiem czy takie smieszne ale smieszne jest to ze masz nie taką kartę do
tego zestawu potrzebny jest LIve 5.1 albo Audigy bo maja wbudowany dekoder
Dolby 5.1 i wtedy graja wszystkie satelitki. W karcie nie potrzeba
dodatkowego sledzia. Masz dzwiek z zakłoceniami dlatego ze wyjscie w SB
Plaer nie obsluguje sygnalu AC zmien karte i zobaczysz co ten zetaw potrafi

Pozdrawiam