Re: Jak wyglada czujnik temperatury?

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (dziku_at_dzikie.net)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 15:43:15 MET DST

> A wlasciwie to jaki to termistor. Mam jedno wolne miejsce na plycie,
> zeby podpiac czujnik temp. z zasilacza i pomyslalem, ze moglbym
> sprawdzic jak tam grafice cieplo. Wiec jakby ktos wiedzial co podlaczyc
> to bede wdieczny.

Taki czarny kabelek z płaską końcówką w której jest termistor. Końcówka jest
najczęsciej szara.
Ostatnio jak poszedłem do sklepu to ze dwa dostałem. Spyatłęm się czy mają.
Powiedzieli że mają. To spytałęm sie czy dostanę. Powiedzieli że tak. To
wziąłem dwa :)

--
Pozdrawiam,
Paweł Spychalski aka Dziku