SB Live! player i glosniki DigitalTheatre

Autor: WaldekGo ([nospam)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 12:46:32 MET DST

Czy jakies sterowniki SB Live! (zwyklego, platinum, player)
zawieraja zdefiniowane glosniki Creative Digital Theatre
2200 ???

To sa takie smieszne glosniki bez dekodera Dolby Digital,
podpinane do karty trzema kabelkami.
Kolejne zessane juz stery Live! zawieraja w Surround Mixer
tylko definicje dla: sluchawek, 2 glosnikow, 4 glosnikow.
Po ustawieniu na 4 glosniki jest prawie dobrze, tyle ze normalnie
nie dziala glosnik centralny.
Jak sie np. odtwarza film divx, to nawet sie centralny wlacza,
tyle ze dzwiek jest z zakloceniami.
Czy ktoras z wersji sterow ma ustawienie na wszystkie glosniki
w surround mixer? Nie chce mi sie sciagac wszystkiego po
kolei, bo kazdy komplecik ma ledwie 25 MB

Aha - karta jest w wersji Player, bez dodatkowego sledzia.
Z tego co wiem, to sterom nie robi to wielkiej roznicy.

--
Pozdrowienia, Waldek
 awago_at_orangegsm.info , waldemar.godel_at_telefon.pl