Re: LG FLATRON 795 FT plus czy Samsung SyncMaster SM 757DFX

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 15:04:55 MET DST

Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości news:ak7ckc$g47$1_at_news.tpi.pl...

> normalna firma nie mierzy plamki poziomo czy pionowo i podaje wynik jaki im
> wygodnie. Tylko "lider rynku" samsung robi z ludzi idiotow bo moze ktos sie
> da nabrac.

Co Ty ściemniasz? Istotna jest POZIOMA szerokośc plamki.
To ona właśnie, wraz z pasmem przenoszenia wzmacniacza wizji
decyduje o rozdzielczości poziomej monitora. Pionowa wysokość
plamki nie jest tak istotna, bo i tak tu rozdzielczość jest
ograniczana mniejszą ilością linii.

> mowisz chyba o liderze sprzedazy? Moze i tak to typowe dla firm srednich -
> po prostu masowka. Ja mowie o patentach, nowinkach technicznych.

I w tym zakresie LG jest Twoim zdaniem lepszy od Samsunga?

> Pamieci i
> samsung, co coz jak porownanie do kingstona spowoduje tylko wybuch smiechu,

Jaki wybuch śmiechu? Dlaczego?

> [...]
> panasonikiem, philipsem, jvc. 100hz wyszly rychlo w czas, o progresywnym
> skanowaniu szkoda gadac. Monitory - kineskopy dynaflat widac ze cena =
> jakosc. Lepsze to oczywiscie nie ich tylko mitsubishi. Jakosc: lata za EIZO,
> Iiyama, Viewsonic, Miro, Sony. Nic dziwnego bo celuja tylko w rynek low i
> middle. Nikt nie ma do nich o to pretensji ale jak slysze slowo lider a
> potem ktos rzuca sprzedaza to mnie skreca. :] Moze taki przyklad BMW vs
> Fiat - wg. twojej definicji to fiat bylby liderem rynku samochodowego ;)

Nie, raczej Ford, Toyota, Honda.. Fiat się nie liczy na świecie.

> trzeba by wiele lat ciezkiej pracy zeby ci to wytlumaczyc.

Co tu do rozumienia? Przejęzyczyłeś się po prostu...

> Jakbys cokolwiek
> wiedzial na temat ekonomi to by sie rozmawialo normalnie.

:-)))
I Ty tu wyjeżdzasz z ekonomią? Celem podstawowym firmy komercyjnej jaką
jest Samsung czy LG jest przynosić dochód. Jeśli firma A przynosi większy
dochód od firmy B to znaczy że firma A jest firmą lepszą od firmy B.
End of story.

> LG to firma
> praktycznie bez R&D - bo woli wykupic patenty a nie inwestowac ciezkie
> pieniadze w badania.

Każdy ma inne sposoby na robienie pieniędzy - bo to się w firmie liczy.
Jak pokazuje praktyka, Samsung jest zdecydowanie lepszy od LG.

> Ostatnio faktycznie sie rozwinela i w zasadzie ten
> dzial powstal. Jednak przeliczajac patenty wlasne do zewnetrzych to jest to
> jak 1:100. Tak wiec LG liderem to raczej nigdy nie byl i ich produkcja w
> 90% przypomina ukladanie klockow lego. Zreszta obie firmy sa dobre na jak
> na polskie mierne mozliwosci finansowe.

Obie są dobre, ale Samsung lepszy :-)

> Zanim ktos kupi jakikolwiek monitor czy eizo czy sajsung to
> i tak powiniem wczesniej przyjrzec sie mu na nokia
> monitor test i troszke popracowac.

??? Popracować? Znaczy się poregulować?