Re: LG FLATRON 795 FT plus czy Samsung SyncMaster SM 757DFX

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 09:29:29 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości

> Co to znaczy mierząc "normalnie"? :-)

normalna firma nie mierzy plamki poziomo czy pionowo i podaje wynik jaki im
wygodnie. Tylko "lider rynku" samsung robi z ludzi idiotow bo moze ktos sie
da nabrac.

> Umiesz poprzeć te słowa jakimś argumentem? Bo ja swoje umiem:
>
> - Samsung jest liderem na rynku wszystkich pamięci od 9 lat non-stop,
> przy czym jeśli chodzi o pamięci DRAM od dziesięciu.
> - Samsung ma 17.9% udział w rynku pamięci, dwa razy więcej niż
> jego konkurencja stojąca dziś na drugim miejscu.
> - Jest 12-ty na liście największych na świecie dostawców układów
scalonych.
> - Ma szansę znaleźć się w pierwszej trójce producentów półprzewodników w
2002.
> To nazywasz średniakiem? To kto jest Twoim zdaniem liderem, LG? Buahaha...

mowisz chyba o liderze sprzedazy? Moze i tak to typowe dla firm srednich -
po prostu masowka. Ja mowie o patentach, nowinkach technicznych. Pamieci i
samsung, co coz jak porownanie do kingstona spowoduje tylko wybuch smiechu,
zreszta kazdy sam wie co ma pod maska. TV - duzo ponizej sredniej 2 lata za
panasonikiem, philipsem, jvc. 100hz wyszly rychlo w czas, o progresywnym
skanowaniu szkoda gadac. Monitory - kineskopy dynaflat widac ze cena =
jakosc. Lepsze to oczywiscie nie ich tylko mitsubishi. Jakosc: lata za EIZO,
Iiyama, Viewsonic, Miro, Sony. Nic dziwnego bo celuja tylko w rynek low i
middle. Nikt nie ma do nich o to pretensji ale jak slysze slowo lider a
potem ktos rzuca sprzedaza to mnie skreca. :] Moze taki przyklad BMW vs
Fiat - wg. twojej definicji to fiat bylby liderem rynku samochodowego ;)

> Rozumiem... nie jest producentem tylko produkuje... ciekawa logika! Brawo!

trzeba by wiele lat ciezkiej pracy zeby ci to wytlumaczyc. Jakbys cokolwiek
wiedzial na temat ekonomi to by sie rozmawialo normalnie. LG to firma
praktycznie bez R&D - bo woli wykupic patenty a nie inwestowac ciezkie
pieniadze w badania. Ostatnio faktycznie sie rozwinela i w zasadzie ten
dzial powstal. Jednak przeliczajac patenty wlasne do zewnetrzych to jest to
jak 1:100. Tak wiec LG liderem to raczej nigdy nie byl i ich produkcja w
90% przypomina ukladanie klockow lego. Zreszta obie firmy sa dobre na jak na
polskie mierne mozliwosci finansowe. Zanim ktos kupi jakikolwiek monitor
czy eizo czy sajsung to i tak powiniem wczesniej przyjrzec sie mu na nokia
monitor test i troszke popracowac.

--
lobo_at_space.pl