Re: LG FLATRON 795 FT plus czy Samsung SyncMaster SM 757DFX

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 21:21:56 MET DST

"Maciej "yaq"" napisal(la) dnia 2002-08-24 20:16, te oto slowa:

> to znaczy ze w samsungu umieja tak zmierzyc plamke 0,25 zeby im wyszlo 0.2:)

DynaFlat (Samsung) i Flatron (LGe) do sa dwie zupelnie rozne
konstrukcje. DynaFlat posiada konwencjonalna maske _otworowa_ -
_perforowana_, natomiast Flatron - _kratowa_. Tak wiec sposob pomiaru
rozmiaru *rastra* jest dla tych konstrukcji zupelnie inny (trudno to
opisac - lepiej zobaczyc model).

I tak rozmiar rastra w maskach otworowych (DynaFlat) charakteryzuje
_przekatna_ pomiedzy dwoma najblizszymi luminoformami tego samego
koloru", natomiast w maskach kratowych (wynalazek Nec-a) odleglosc
_pozioma_ - szerokosc miedzy dwoma triadami luminoformu ("dwoma
drucikami tego samego koloru"). Tak wiec *Flatron* to zmodyfikowana
"splaszczona" odmiana licencjonowanej technologii Nec *ClomaClear*. ;-)

Samsung DynaFlat:
0,20 mm (H) - 0,24 mm (V)

LGe Flatron:
0,24 mm (H)

--
Best regards, Kosh                                 khn(at)wp(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"