Re: monitor lcd czy crt ?

Autor: cube (NOSPAMcube2_at_2com.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 12:57:46 MET DST

Użytkownik "Andrzej Nagorski" <nagorski_at_wsi.edu.pl> napisał w wiadomości
> jestem na kupnie monitora i mam przeznaczone na niego kolo 4 tys
> zlotych, nie moge sie jednak zdecydowac jaki typ wybrac (lcd czy crt)
> opinie na temat tych monitorow sa podzielone, monitor bede
> wykorzystywal przede wszystkim do pracy (programowanie)

jezeli monitor ma byc do programowania to bezdyskusylnie lcd :)

> mozliwe ze w niedalekiej przyszlosci moge rowniez zajmowac sie grafika

jezeli monitor ma byc do grafiki to bezdyskusylnie crt :)

ja tez mialem ten problem. wybralem crt (nec fp955 na diamondtronie). IMO -
jezeli bedziesz TYLKO siedzial i gapil sie w kod to lcd. Jezeli ma byc
stosowany takze do innych celow ktore wymieniles to dobry crt.

pozdr,
cube