monitor lcd czy crt ?

Autor: Andrzej Nagorski (nagorski_at_wsi.edu.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 12:01:21 MET DST

witam

jestem na kupnie monitora i mam przeznaczone na niego kolo 4 tys
zlotych, nie moge sie jednak zdecydowac jaki typ wybrac (lcd czy crt)
opinie na temat tych monitorow sa podzielone, monitor bede
wykorzystywal przede wszystkim do pracy (programowanie), ale raz za
czasu lubie tez w cos zagrac, ogladnac film na dvd itd...
mozliwe ze w niedalekiej przyszlosci moge rowniez zajmowac sie grafika

czy moze mi ktos pomoc w dokonaniu wyboru monitora ?

pozdrrawiam i dziekuje
Andrzej