Re: pasorzyty na monitorze

Autor: -=2L=- (dwael_at_usun.antyspam.poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 08:41:11 MET DST

Użytkownik "Bucz" <bucz@@NOSPAMIX@@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ak6q5m$9vu$1_at_news.tpi.pl...
> tak sobie siedze w nocy swiatlo zgaszone bez okna otwartego ciezko
> wytrzymac ale jak qwa otworze to sie zleca pasorzyty ; zajebane muszki,
> pierdolone komory i wqrwiajace cmy

ROTFL .... przez twoj post ja sobie oplulem monitor :) ..... i nie trzeba
bylo zadnych pasozytow (swoja droga, wkradl Ci sie lekki ort). a jesli
chodzi o kwestie pasozytowo-monitorowe, to do monitora najlepiej dokupic
....... siatke na okno :) ..... i wszystkie stworzaki utrzymasz w
przyzwoitej odleglosci od monitorka. sa jeszcze siakies urzadzenia dziwaczne
elektryczne lub nawet olejki, co smierdza fruwaczom ... ale siatka (IMHO)
bedzie zdecydowanie najskuteczniejsza.

--
========>
 sygnatura: "z reguly niepotrzebny dodatek do posta"?