pasorzyty na monitorze

Autor: Bucz (bucz_at_@NOSPAMIX@@go2.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 04:16:32 MET DST

tak sobie siedze w nocy swiatlo zgaszone bez okna otwartego ciezko
wytrzymac ale jak qwa otworze to sie zleca pasorzyty ; zajebane muszki,
pierdolone komory i wqrwiajace cmy
a ze w pokoju ciemno to do monitora ciagna
macie jakies sprawdzone sposoby pozbywania sie szkodnikow bo ani ich
zgniesc na monku nie idzie bo plama ze nic nie widac a jak jush
wyczyscisz to drugi przyleci ani ich odgonic bo za minute wruci ani
zdmuchnac bo naplujesz na monitor a i tak zaraz przyleci, co z tymi
pasorzytami robic
przeciez nie tylko ja mam ten problem co nie
a udusci sie nie chce

nie wiem czy to ntg ale gdzie mialem postowac nie ma przeciez
alt.pl.pasorzyty

--
                         ...a ty kim jesteś by mnie oceniać...
                               Bucz powered by FirePunch