Re: LG FLATRON 795 FT plus czy Samsung SyncMaster SM 757DFX

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 21:25:54 MET DST

> No i sam fakt, że LG jest opóźniony w stosunku do reszty świata o rok
> źle świadczy o tej firmie...

pewnien sentyment wlasnie mam do goldstara:)

> Daewoo to bankrut i produkuje buble, w odróżnieniu od Samsunga.

nie wiem na ile to prawda, ale kiedy kupowalem monitor do wyboru mialem
samsunga 700 i lg 795 i doradzono mi lg, wlasnie ze wzgledu na rzekome
klopoty w korei, ale z tego co widac samsung jest jedna z najlepiej
rozwijajacych sie firm...

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\