Odp: Napełnianie głowic HP

Autor: Doman (DomansMail[NoSpam)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 21:48:43 MET DST

Użytkownik -=Przemek=- <cornhole_at_darmo.alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ak61i0$ch4$1_at_news2.tpi.pl...
| Od dawna mam HP400 i kiedyś napełniałem głowice atramentem z zestawów
| InkTec'a (wtedy nie było tak dużego wyboru jak dzisiaj). Od jakiegoś
czasu
| napełniam czarną głowicę tylko zwykłym Pelikanem.
| Teraz na rynku jest wiele zestawów różnych producentów i dlatego mam
| pytanie - czy w praktyce zauważyliście jakieś różnice między nimi?

Roznic raczej nie ma, sporadycznie w "konsystencji" tuszu.

|Czy w
| praktyce jest różnica między liczbą napełnień jakie można dokonać zwykłym
| Pelikanem a jakimś specjalnym atramentem? Który z dostępnym zestawów
wydaje
| się najlepszy i pozwala na największą liczbę napełnień zanim zatka się
| głowica?

Jak uzywasz i umiesz napelniac to glowica raczej sie nie zatka...

| Ile razy udaje Wam się napełnić głowicę w HP?

Napelnia to sie kardridz lub pojemnik :P A glowica zanim sie zetrze...
czyli 3(przewaznie) do 5(zdarza sie) razy.

Doman.