Napełnianie głowic HP

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 21:15:21 MET DST

Od dawna mam HP400 i kiedyś napełniałem głowice atramentem z zestawów
InkTec'a (wtedy nie było tak dużego wyboru jak dzisiaj). Od jakiegoś czasu
napełniam czarną głowicę tylko zwykłym Pelikanem.
Teraz na rynku jest wiele zestawów różnych producentów i dlatego mam
pytanie - czy w praktyce zauważyliście jakieś różnice między nimi? Czy w
praktyce jest różnica między liczbą napełnień jakie można dokonać zwykłym
Pelikanem a jakimś specjalnym atramentem? Który z dostępnym zestawów wydaje
się najlepszy i pozwala na największą liczbę napełnień zanim zatka się
głowica?
Ile razy udaje Wam się napełnić głowicę w HP?