Re: LG FLATRON 795 FT plus czy Samsung SyncMaster SM 757DFX

Autor: Marks (punk___at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 22:26:58 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> pewnien sentyment wlasnie mam do goldstara:)

kondycja firm myśle że wpłynie w mniejszym stopniu na wybór niż jakość
produktu,
co do elektroniki samsunga to chyba mam zaufanie, ale o kineskopach już wiem
niewiele.

przy rozmiarze plamki dla kineskopu DynaFlat jest podawane 0,2(H) ale czy to
H nie oznacza jakiegoś innego sposobu pomiaru?, a naprawde oznacza to na
przykład to samo co 0,24??

--
punk