Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Peli (ipam_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 13:49:31 MET DST

Ha,
Poczytaj moje posty odnośnie ECS-a r a z jeszcze.
Jezeli mało - to jeszcze c z t e r y razy.
Jeżeli masz problemy w interpretacją moich wypowiedzi...........
to może Tata pomoże, lub małżonka !
Zapamiętaj sobie:

N i g d y n i e p i s a ł e m z e E C S j e s t ..... s u p e r
i n i g d y f i r m y E C S n i e w y c h w a l a ł e m .
N i e w m a w i a ł e m i n n y m , ż e k u p i ć n a l e ż y
t y l k o ECS , b o t o n a j l e p s z a p ł y t a.

Mój stosunek do ECS-a jest taki jak czytacie w moich postach.
A więc raczej chłodny . Pomimo tego że mambę mam dookoła .

Więc nie wmawiaj mi , że dyskutujesz z czlowiekiem usilujacym wmowic
wszystkim ze ECS z a w s z e i w s z e d z i e j e s t s u p e r .

Nie czytasz postów ?
Chorujesz ?
Miewasz obsesje?
A może brak Lecytyny ?

Nie pytaj, bo ktoś jeszcze odpowie twierdząco.

To juz wiemy Wszyscy .......od miesięcy.
WYSTARCZY już twoich informacji na ten temat.

a TO - jest twoją obsesją !

pzdr. j.peli

P.S. Czytaj d o k ł a d n i e moje i swoje posty.
         DOKŁADNIE !
         A jezeli nie masz czasu - to nic nie pisz.