Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 01:00:23 MET DST

On Fri, 23 Aug 2002 13:49:31 +0200, "Peli" <ipam_at_wp.pl> wrote:

>Poczytaj moje posty odnośnie ECS-a r a z jeszcze.
Przeczytalem.

>Jezeli mało - to jeszcze c z t e r y razy.
Wystarczy raz.

>Jeżeli masz problemy w interpretacją moich wypowiedzi...........
>to może Tata pomoże, lub małżonka !
Znowu jestes zlosliwy. :-/
Jesli dalej zamiezasz dyskutowac w ten sposob to szkoda mojego czasu.

>N i g d y n i e p i s a ł e m z e E C S j e s t ..... s u p e r
cytuje.
Zastanow sie teraz jaki wniosek wyciagnie osoba czytajaca Twoj post.
Plyta jest lux, wszystko dziala, slowem silanka. Dlaczego pomijasz to
co powszechnie o niej wiadomo?

>i n i g d y f i r m y E C S n i e w y c h w a l a ł e m .
Ok.

>N i e w m a w i a ł e m i n n y m , ż e k u p i ć n a l e ż y
>t y l k o ECS , b o t o n a j l e p s z a p ł y t a.
Nigdy natomiast AFAIR nie polecales innej. Dlaczego?

>Mój stosunek do ECS-a jest taki jak czytacie w moich postach.
>A więc raczej chłodny . Pomimo tego że mambę mam dookoła .
>
>Więc nie wmawiaj mi , że dyskutujesz z czlowiekiem usilujacym wmowic
>wszystkim ze ECS z a w s z e i w s z e d z i e j e s t s u p e r .
Wszyscy twoi sasiedzi taka maja i lux.
Twoj "bardzo rozbudowany komputer" (wart nowy samochod) mimo, ze pelno
w nim (jak sie domyslam) zainstalowanych roznych kart smiga az milo.
Pozazdroscic. Tacy wlasciciele Abitow i innego badziewia to maja same
problemy - konflikty przerwan np: z HPT, zle wskazania temperatury
itd.

>Nie czytasz postów ?
>Chorujesz ?
>Miewasz obsesje?
>A może brak Lecytyny ?
Dziekuje - wszystko w porzadku. Jesli chciales mnie obrazic to z
przykroscia musze powiedzec, ze ci sie nie udalo.

>Nie pytaj, bo ktoś jeszcze odpowie twierdząco.
Po raz drugi to samo?
Przyzwyczailem sie od ludzi nie wymagaz zbyt duzo....

>To juz wiemy Wszyscy .......od miesięcy.
Od miesiecy? nie wydaje mi sie aby wczesniej cos na ten temat
wspominal.

>a TO - jest twoją obsesją !
Nie. To trzezwe spojrzenie na problem.

> A jezeli nie masz czasu - to nic nie pisz.
Ha Ha. Powiedz mi kim jestes, ze mi zabraniasz?

GLide