Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 12:00:39 MET DST

On Thu, 22 Aug 2002 20:12:50 +0200, "Peli" <ipam_at_wp.pl> wrote:

> [...]
Zapytalem i co?

>A teraz czytamy ( po 3 dniach i 5 postach ) :
Teraz dla odmiany zastanawiam sie dlaczego wytykasz 3 dni i 5 postow?

>Lepiej dla ciebie jakbys z a p o m n i a l.
>Przeczysz sobie i degradujesz sie na grupie .....
Gdzie sobie przecze?

>Czytaj swoje posty czesciej - nie bedziesz wtedy zadawal retorycznych
>pytan - na które ja nie bede musial odpisywac.
Moze lepiej zebys nie odpisywal bo szkoda sie na grupie degradowac :->

>Obrany cel osiagnalem !
>Ciesze sie, ze wreszcie ciebie s p r o w o k o w a l e m .
>Teraz juz wiesz , ze nie nalezy d o k u c z a c osobom posiadajacym
>kompy bazujace na ECS-ach - bo ktos moze
>dokuczyc ......t o b i e .
Problem w tym, ze jakos nie zauwazylem zebys mi dokuczyl.
Ot jeszcze jedna dyskusja z czlowiekiem usilujacym wmowic wszystkim ze
ECS zawsze i wszedzie jest super itd.

>Pomysl o tym zanim napiszesz post . Warto.
Sugerujesz, ze nie mysle????????

> Przyjacielska Porada :
>Napusc binladena na esc -> pozbedziesz sie problemów z ta firma .
I czemu sie tak zloscisz? Ja do ECS nic nie mam. Dziwia mnie tylko
ludzie, ktorzy usiluja.....

Pozdrawiam
GLide

PS. Zaczynam sie coraz lepiej bawic :->