Re: monitor 19

Autor: miKE (maragor_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 17:38:36 MET DST

> jezeli karta graficzna nie ma tak duzego wplywu na obraz przy 17" tak przy
> 19" ma ogromny
> dla porownania zalozmy na rivie tnt 2 na siedemnastce bedziesz mial obraz
> spoko ale na 19 bedziesz mial mleko i na dodatek moga pojawic sie nie
ostre
> lub tez jasniejsze plamy na ekranie.
co masz na mysli? Czy jakosc obrazu nie zalezy od rozdzielczosci i
odswiezania
w jakich pracuje karta graficzna oreaz monitor a nie od jego wielkosci?
Jasne jest to ze zazwyczaj przynajmniej uzywana rozdzielczosc jest wyzsza na
19 niz na 17 ale ja i tak mam zamiar korzysac z 1024x768_at_100Hz co jest
normalne raczej dla 17.

I jakies doswiadczenia odnosnie dlugosci (glebokosci) monitora?