Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Peli (ipam_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 20:12:50 MET DST

Witam.
Niewazne jakie miales zamierzenia, licza sie osiagniete przez ciebie CELE.
P o p a t r z p o n i z e j co n a p i s a l e s :

I na moja grzeczna riposte o moim komputerze - odpowiadasz :

A teraz czytamy ( po 3 dniach i 5 postach ) :

> Bylbym zapomnial.
> Celowo uzylem w swoim poscie zwrotu "superwypasiony" - nie po to aby
> kogokolwiek obrazac, ale aby zwrocic uwage, ze z ta plyta nie ma.............

Lepiej dla ciebie jakbys z a p o m n i a l.
Przeczysz sobie i degradujesz sie na grupie .....

Czytaj swoje posty czesciej - nie bedziesz wtedy zadawal retorycznych
pytan - na które ja nie bede musial odpisywac.

Obrany cel osiagnalem !
Ciesze sie, ze wreszcie ciebie s p r o w o k o w a l e m .
Teraz juz wiesz , ze nie nalezy d o k u c z a c osobom posiadajacym
kompy bazujace na ECS-ach - bo ktos moze
dokuczyc ......t o b i e .

Pomysl o tym zanim napiszesz post . Warto.

Pozdrawiam Wszystkich
j.peli

                            Przyjacielska Porada :
Napusc binladena na esc -> pozbedziesz sie problemów z ta firma .