Re: Zmiana karty -> wyjscie TV

Autor: Master Dark Rider (don'tspamplease_Dark.Rider_at_poczta.fm)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 21:21:36 MET DST

Użytkownik ">>Cichom<<" <cichom_at_kalisz.mm.pl> napisał w wiadomości

> GF2 w szczegolnosci Prolinka nie mial zbyt dobrej jakosci na tv-out'cie, ale
> duza role w jakosci odgrywaja zastosowane przewody, przejsciowki itp.. Wiec
> radzil bym sprawdzic tez ten element.

Dzieki za wskazowke ale ja nie pisalem o zakloceniach obrazu ale
o "przemalowywaniu" czyli o takim efekcie jakby nie wyrabial
procesor podczas odtwarzania filmu. Jeszcze raz przypomne, ze na
monitorze obraz jest stabilny i jak zyleta wiec nie jest to kwestia
procesora na plycie glownej. Efekt dokladnie jest taki jakby czesc
obrazu nie mogla nadazyc za inna czescia, ktora tez sie troche
spoznia w stosunku do tej najszybszej (czesci sa w poziomie).

pozdrawiam
MDR

--
Linux M A N D R A K E 8.2 finalna wersja polska lub 9.0 testowa wersja polska
Testowa wersja kontrowersyjnego L I N D O W S  http://coolware.prv.pl/allegro