Zmiana karty -> wyjscie TV

Autor: Master Dark Rider (don'tspamplease_Dark.Rider_at_poczta.fm)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 15:35:15 MET DST

Hejka!
Od razu zaznacze, ze nie chce wymieniac plyty glownej :-)
A o co sie rozchodzi - mam obecnie plyte ABIT BX-6r2, ktora
posiada AGPx2. I karte grafiki Pixelview GF2 MX200 tv-out.
Nie gram wiele (a juz na pewno nie w 3Dextremalne gry).
O ile na monitorze wszystkie filmy wyswietlaja sie znakomicie
o tyle na TV przy szybkich akcjach nastepuje "przemalowywanie"
obrazu - jest to na dluzsza mete troche denerwujace.
Domyslam sie wiec, ze chodzi tylko i wylacznie o to wyjscie TV.

Czy mozecie mi poradzic czy oplaca mi sie zmienic ta karte
na np. ATI Radeon 7000 32M DDR DVI TV box ? Czy to cos zmieni ?

pozdrawiam serdecznie
MDR

--
Linux M A N D R A K E 8.2 finalna wersja polska lub 9.0 testowa wersja polska
Testowa wersja kontrowersyjnego L I N D O W S  http://coolware.prv.pl/allegro