Re: Zmiana karty -> wyjscie TV

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 07:47:58 MET DST

Użytkownik Master Dark Rider <don'tspamplease_Dark.Rider_at_poczta.fm> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ak3dk1$mf5$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
> Użytkownik ">>Cichom<<" <cichom_at_kalisz.mm.pl> napisał w wiadomości

Wiec

> Dzieki za wskazowke ale ja nie pisalem o zakloceniach obrazu ale
> o "przemalowywaniu" czyli o takim efekcie jakby nie wyrabial
> procesor podczas odtwarzania filmu. Jeszcze raz przypomne, ze na
> monitorze obraz jest stabilny i jak zyleta wiec nie jest to kwestia
> procesora na plycie glownej. Efekt dokladnie jest taki jakby czesc
> obrazu nie mogla nadazyc za inna czescia, ktora tez sie troche
> spoznia w stosunku do tej najszybszej (czesci sa w poziomie).

to cos jest nie tak ...... (moze stery od karty graficznej)
mam GF2MX Prolinka wlasnie (na Crontel'u) i obraz na TC-Out mam całkiem
całkiem (5m kabla zwyklego na Cinch)
uzywam TVCC2000 (darmowego)