FIC 503+ wszytskie sloty PCI obsadzone

Autor: Robert P. (zyx1_at_poczta.zonet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 20:53:51 MET DST

mam plyte FIC 503+ i jeszcze przez pewien czas bede musial jej pozuywac, ma
3 sloty PCI. W tej chwili mam obsadzone 2 , am usze dolozyc jeszcze jedno
urzadzenie. Slyszalem plotke, ze jak sie obsadzi wszytskie sloty PCI to moga
wystapic jakies problemy (Ci ktorzy tak mowia twierdza, ze slot PCI obok
zlacza AGP wspoldzieli jedno przerwanie) . Mam pytanie do uzytkownikow lub
bylych uzytkownikow (chetnie wyslucham opinii Radka Sokola) tej plyty, czy
moga potwierdzic lub zaprzeczyc. Tak ogolnie to musze dolozyc kontroler ATA
100 (lub 133).

pozdrawiam

Robert P.