Re: FIC 503+ wszytskie sloty PCI obsadzone

Autor: Pawel (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 12:23:35 MET DST

wszystko wejdzie, bez problmow - mam ta plyte fic va503+ k6-2-500 i pelne
obsadzenie portow pci, na agp riva tnt m64 z radiatorem i jest troche
miejsca jeszcze do nizej wsadzone karty dzwiekowowej -blaster, nizej
siecowka i nizej tuner TV, na isa nizej siedzi modem zoltrix a jeszcze
nizej starenki gravis max- calosc bryka jak trzeba. co do kontrolera ata100
to nie wiem czy jest sens to kupowac... do tej plyty... ja uaktualnielem
bios i mam obsluge duzych dyskow >33gb - a czy roznica miedzy ata33 a
ata100 jest duza to nie wiem i nie widze sensu... chyba ze podlaczyc chcesz
wiecej niz 2 dyski i 2cdromki/cdrw... a i podstawa na tej plycie via4in1 bo
beda problemy w windzie z przerwaniami... pozdrawiam

pawel