Re: monitor 19

Autor: Grzegorz Kozakiewicz (g.kozakiewicz_at_nospamcoad.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 17:32:58 MET DST

to lepiej kup dobra 17"

przy dziewietnastce jeszcze taniej pierwszy problem ktory cie mocno zaskoczy
to jakos obrazu vs karta graficzna
jezeli karta graficzna nie ma tak duzego wplywu na obraz przy 17" tak przy
19" ma ogromny
dla porownania zalozmy na rivie tnt 2 na siedemnastce bedziesz mial obraz
spoko ale na 19 bedziesz mial mleko i na dodatek moga pojawic sie nie ostre
lub tez jasniejsze plamy na ekranie.

dobrze wiec sie zastanow.
zalezy tez do czego potrzebny ci takowy monitor ?
jak do gier, worda to 17 ci wystarczy
do www mozna przezyc

pamietaj ze to twoje oczy i ze oczy to nei wlosy i nie odrosna a slaba 19"
potrafi ostro dac po oczach
kup sobie plaska najlepiej na trinitronie 17"

Grzegorz Kozakiewicz
graphic/user interface/web designer
COAD IT Polska
65-069 Zielona Gora