Re: Asus i815EP TUSL2-C TUALATIN

Autor: renne (remikton_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 16:49:19 MET DST

> Witam
> mam pytanie, czy może ktoś z grupowiczów miał podobny problem
> z płytą główną Asusa i815EP TUSL2-C TUALATIN,
> Problem wygląda tak komp pracuje na win 98 i losowo zawiesza się
> nie ma reguły czy włączony jest i pracuje kilka godz. czy kilka dni
> pozostaje tylko fizyczne wyłączenie z sieci, a po takiej operacji często
> od raz wchodzi do Biosa do okna z pamięcią i prockiem a czasem jest
> taki sygnał z głośniczka ciągły o zmiennym natężeniu.
> wymieniałem już pamięć, grafikę, dysk (została płyta i procek)
> [...]
to co ty opisujesz to mam takie objawy takze na tej plycie ale ... sygnal z
glosnika wlacza mi sie w momencie gdy za mocno podkrece procka ( magistrala
nie ta , pci nie to itp) i jest to zgodne z opisem plyty, po uruchomieniu
wchodzi mi w bios ale tylko w momencie odlaczenia czegokolwiek od plyty np.
cdromu, dysku, wymiana pamieci itp
na twoim miescu szukalabym luznych przewodow , kiepskich polaczen itp spraw