Re: Asus i815EP TUSL2-C TUALATIN

Autor: adam (adam_at_adam.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 16:43:53 MET DST

"Tanto" <tanto_at_friko2.onet.pl> wrote in message
> Witam
> mam pytanie, czy może ktoś z grupowiczów miał podobny problem
> z płytą główną Asusa i815EP TUSL2-C TUALATIN,
> Problem wygląda tak komp pracuje na win 98 i losowo zawiesza się
> nie ma reguły czy włączony jest i pracuje kilka godz. czy kilka dni
> pozostaje tylko fizyczne wyłączenie z sieci, a po takiej operacji często
> od raz wchodzi do Biosa do okna z pamięcią i prockiem a czasem jest
> taki sygnał z głośniczka ciągły o zmiennym natężeniu.
> wymieniałem już pamięć, grafikę, dysk (została płyta i procek)
> [...]

A proc nie krecony ?
Bo jak kiedys kopnalem na pare dni cel800 na ponad 1GHz to pare razy
startowal z BIOSu choc nie wieszal sie. Teraz chodzi na 834MHz i jest ok.
Ogolnie plyta dziala wzorowo choc czasem (raz na tydzien moze rzadziej)
wariuje mi AsusProbe wykrywajac nieistniejace przerwy w pracy wentyla CPU i
zaniki +5V.

adam