Asus i815EP TUSL2-C TUALATIN

Autor: Tanto (tanto_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 16:30:35 MET DST

Witam
mam pytanie, czy może ktoś z grupowiczów miał podobny problem
z płytą główną Asusa i815EP TUSL2-C TUALATIN,
Problem wygląda tak komp pracuje na win 98 i losowo zawiesza się
nie ma reguły czy włączony jest i pracuje kilka godz. czy kilka dni
pozostaje tylko fizyczne wyłączenie z sieci, a po takiej operacji często
od raz wchodzi do Biosa do okna z pamięcią i prockiem a czasem jest
taki sygnał z głośniczka ciągły o zmiennym natężeniu.
wymieniałem już pamięć, grafikę, dysk (została płyta i procek)
i bez zmian, windę reinstalowałem kilka razy, bez zmian.
Płyta bardzo mi odpowiada a nie chciałbym jej zmieniać, jeśli
ktoś ma jakieś pomysły to będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Krzysztof Ł.