Re: Tania karta graficzna

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 13:33:06 MET DST

"666" <szescszesc66_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Telewizja ma mniej... Do grania potrzeba wiecej, ale tyle tez
> wystarczy. Gra musialaby wymagac bardzo szybkich reakcji, zeby sprawiac
> wrazenie nieplynnej w 30fps.

Tu nie chodzi o nieplyynosc przy 30fps tylko problemie ze spadkiem ilosci
fps gdy pojawi sie wiecej obiektow. Wtedy nagle robi sie slide-show ;)

> Wez pod uwage, ze nwn to bardzo nowa gra, troszke starsze chodza
> znacznie lepiej.

Co to wogle za typ gry?

> Teraz rozumiem! W takich gierkach to rzeczywiscie kartach grafiki jest
> na max wykorzystywana. Ja wlasciwie takich akurat nie lubie :)
> Tylko strategie i troche crpg - chociaz w nich nie ma takich bajerow
> graficznych, to i tak wszystkie wychodza w 3d.

Jak bylem duzo mlodszy to lubialem strategie, pozniej juz jakos przestaly
mnei bawic i nie bylo zadnych ciekawszych, rpg od czasu do czasu (Fallout
zdecydowanie ;)

> Dosc duzo rzeczywiscie, ale jednak 256 teraz jest optymalnym
> rozwiazaniem ze wzgledu na cene i wystepowanie w jednej kosci :)

Ja mam w dwoch :P

> Na razie 192 starcza, bo nie jestem grafikiem ani maniakem fpp, no i
> karta tez troche slabawa na wiecej.

Tu nie chodzi o fpp maniakowanie tylko komfortowa prace pod winda :)

> Sam z siebie nie halasuje, oczywiscie. Tylko jak cos czyta, a w tej
> gierce dzieje sie to prawie caly czas.

To tak sie grac nieda.

> Troszke przesadzilem z tym "halasem", ale to dlatego ze na drugim kompie
> mam seagate bar. IV i jakos tak nagle zaczal mi tamten tluc sie...

No ja strasznie wkurzajacego medalista, nie dosc ze w trybie seek to jak
traktor to w Idel jeszcze wyje, w porowaniu do drugiego Maxtroka to
tragedia. Mam jeszcze tragiczna przypadalosc wylanczania sie i wieszania
calego systemu. Jak sie wkurze to go potraktuje zaplaniczka i poleci do
seagata :)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!