Re: Tania karta graficzna

Autor: 666 (szescszesc66_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 12:29:52 MET DST

>Krzysiek:
>Zreszta jak sam pisales 25-30fps to zdecydowanie kicha...

Telewizja ma mniej... Do grania potrzeba wiecej, ale tyle tez wystarczy.
Gra musialaby wymagac bardzo szybkich reakcji, zeby sprawiac wrazenie
nieplynnej w 30fps. Wez pod uwage, ze nwn to bardzo nowa gra, troszke
starsze chodza znacznie lepiej.

> Moje granie "ogranicza" sie do UT & CS ;) Czasem RTCW oraz siakies
> samochody & motorki :)

Teraz rozumiem! W takich gierkach to rzeczywiscie kartach grafiki jest
na max wykorzystywana. Ja wlasciwie takich akurat nie lubie :)
Tylko strategie i troche crpg - chociaz w nich nie ma takich bajerow
graficznych, to i tak wszystkie wychodza w 3d.

> Bez przesady 196 to dosc duzo, obecnie nie ma co szalec 256 to bardzo
> rozsadna ilosc pozwalajaca komfortowo grac. Wiecej by sie zyskalo na
> lepszych kartach graficznych.

Dosc duzo rzeczywiscie, ale jednak 256 teraz jest optymalnym rozwiazaniem
ze wzgledu na cene i wystepowanie w jednej kosci :)
Na razie 192 starcza, bo nie jestem grafikiem ani maniakem fpp, no i karta
tez troche slabawa na wiecej.

> W trybie Idle?

Sam z siebie nie halasuje, oczywiscie. Tylko jak cos czyta, a w tej gierce
dzieje sie to prawie caly czas. Troszke przesadzilem z tym "halasem", ale
to dlatego ze na drugim kompie mam seagate bar. IV i jakos tak nagle zaczal
mi tamten tluc sie...

Poniewaz to nie zrecznosciowka, to gralem na ustawieniach z wyzszymi
detalami,
poswiecajac sporo fps - wszystko prawie na max, da sie wyciagnac wiecej niz
tylko 25-30. W koncu to lepsza konfiguracja niz recommended wg. producenta.
Tylko ze obnizenie detali sprowadzilo by ta gre do poziomu abramsa (jedyna
samochodowka w jaka gralem ;)

Pozdrowienia