Re: AMI vs AWARD

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 20:07:15 MET DST

Bronek Kozicki <brok_at_rubikon.pl> wrote:
> Hahaha. To że Award daje większe możliwości konfiguracyjne, nie czyni go
> "lepszym", a tylko "lepszym do przekręcania" . Tak się składa, że w
> markowych serwerach i płytach głównych z wyższej półki stosowany jest
> Phoenix (i jego odmiany), nie Award. Jest tak dlatego, ponieważ Phoenix
> ma lepszą (bardziej bezproblemową) obsługę sprzętu.

Powiedz to mojej plycie w jednym z serwerowe w ktorej mam PPro.
Co ja bym dal zeby tam byl award a nie nic nie warty phoenix. Nie
mozna nawet wsadzic nowego biosu od scsi bo tylko award jest
taki fajny (czytaj modularny) ze pozwala na takie cuda.
No a o ilosci opcji to juz nie wspomne. I o tym ze bios z niewiadomych
przyczyn uparl sie zeby wszytskim PCI poprzydzielac to samo przerwanie.

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Oledzki