Re: Czy 815 pociągnie dvd [Pusty]

Autor: Tequila (tequila_at_friko.internet.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 19:58:36 MET DST

 No chyba że wystawimy go za okno, na
> sznurku przyczepimy napęd i puścimy lotem swobodnym. Ale i tak DVD
wyprzedzi
> chipset 815 i w sumie to DVD będzie ciągnął 815.

czlowieku! miales fizyke w szkole? jak tak to chyba cala przespales.
wszystkie ciala niezaleznie od masy spadaja w prozni jednakowo (z jednakowym
przyspieszeniem). dochodzi tu problem oporu powietrza, ale nie wiem co
bedzie co ciagnac. trzeba przeprowadzic experyment. :-) kto jest chetny
uzyczyc sprzetu?? hehe

pozdro, tequila