Re: AMI vs AWARD

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 12:13:10 MET DST

Bogdan wrote:
> Phenix zostal rzeczywiscie i to juz dawno wykupiony przez Awarda, ale

na stronie www.award.com pisze "Award Software became part of Phoenix
Technologies in September 1998" czyli dokładnie na odwrót - to Phoenix
wykupił Awarda . Zresztą poguglaj sobie, znajdziesz np.
http://www.viahardware.com/a7vi2.shtm

> nadla uzywa sie ich (w/g mnie beznadziejnych bisow) w plytach intela
> i asusa. Award daje najwieksze mozliwosci konfiguracji kompa i
> najbardziej przejrzyste menu.

Hahaha. To że Award daje większe możliwości konfiguracyjne, nie czyni go
"lepszym", a tylko "lepszym do przekręcania" . Tak się składa, że w
markowych serwerach i płytach głównych z wyższej półki stosowany jest
Phoenix (i jego odmiany), nie Award. Jest tak dlatego, ponieważ Phoenix
ma lepszą (bardziej bezproblemową) obsługę sprzętu.

B.