Re: AMI vs AWARD

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 17:54:39 MET DST

Bogdan wrote:
> ale to ode mnie zalezy jakie elementy wstawie do kompa i jak mam to
> wszystko ustawic...

od ustawień płyty głównej zależy, czy to co w nią wstawisz będzie
działać. Najbardziej lubię takie ustawienia, które to gwarantują. Jeżeli
producent zdecyduje, że jego marka ma coś gwarantować, to BIOS nie daje
wielu możliwości ustawień - po prostu wszystko co wstawisz w płytę,
będzie działać i już. A że CAS wynosi 2.5, a nie 2 - no coż, mogę
poświęcić te 3% wydajności, jeżeli w zamian dostanę gwarancję
stabilności .

> zreszta w serwrach jest to inna bajka, w kompie domowym w phenixowych

o właśnie - w domu mam taką płyte, jaką mógłbym bez obawy wsadzić do
serwera (Tyan S2460). I to mi najbardziej odpowiada, taką płytę mogę
każdemu - kto chce mieć bezproblemowy sprzęt - polecić.

> ps. " opinnie nie musza byc obiektywne"

Oczywiście. Kto lubi kręcić BIOS, ten raczej nie wybierze tego co ja.

B.