Re: AMI vs AWARD

Autor: Bogdan (bogdan_at_formica.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 17:37:18 MET DST

> niezły z Ciebie wesołek :D Płyty Tyan, Fujitsu-Siemens, Supermicro,
> "chylący się Intel" ... są jakoby przeznaczone pod konkretny system
> operacyjny i z ustalonymi z góry peryferiami ? LOL . Zresztą, one nie
> stosują BIOS-ów "po Phoenixowych" a zwyczajne Phoenix ServerBIOS albo
> PhoenixBIOS - które ciągle są wspierane i rozwijane. No tak, ale zestawy
> domowe muszą korzystać z AwardBIOS (też produkcji Phoenixa, oczywiście)
> lub AMI , żeby właściciel takiego domowego zestawu mógł po swojemu
> ustawić to, na czym zna się lepiej od producenta płyty głównej, czyli
> [...]
==============
ale to ode mnie zalezy jakie elementy wstawie do kompa i jak mam to wszystko
ustawic...
zreszta w serwrach jest to inna bajka, w kompie domowym w phenixowych
biosach mozesz sobie co najwyzej ecp dla lpt-a wlaczyc, widzialym biosy w
asusach gdzie wlaczenie pci w 2.1 bylo niemozliwe bo bios sam za kazdym
razem wylaczal to funkcje jak i puszczanie pamici na cas 2. Moze i
uzytkownik nie musi znac sie na biosie ale podczas produkcji kompa to ja mu
ten bios ustawiam. I powtorze NIE LUBIE CHOLERNIE TYCH CHORYCH BIOSOW
(zwlaszcza od czasu jak sie intel na naie napalil)
papap
Bogdan
ps. " opinnie nie musza byc obiektywne"