Re: AMI vs AWARD

Autor: Bogdan (bogdan_at_formica.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 17:45:50 MET DST

> Czesc, jak to jest z biosem do plyty Shuttle AK31?
> Na jednych stronach pisze ze jest to Award na innych ze AMI...
>
> Wogole ja obecnie mam plyte Shuttla (stara jakas) i na niej pisze
> AMIBios a rzeczywiscie mam Awarda :)
>
> Wogole ktory Bios jest "lepszy" ?
>
> Aneta
znacznie lepsze sa biosy Awarda.
Phenix zostal rzeczywiscie i to juz dawno wykupiony przez Awarda, ale nadla
uzywa sie ich (w/g mnie beznadziejnych bisow) w plytach intela i asusa.
Award daje najwieksze mozliwosci konfiguracji kompa i najbardziej
przejrzyste menu.
Co do w/w plyty to byly rozne wrsje z zaleznosci jak wersje plyutyu
posiadasz taki masz tez bios.

Bogdan