Re: Tania karta graficzna

Autor: 666 (szescszesc66_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 15:30:25 MET DST

>Krzysiek
>
> Nie podales dokladnych specyfikacji obu kart wiec nie dociera :)

Nie podales czego ci brakuje w specyfikacji podanej przeze mnie.
Jesli chodzi ci o jakies ustawienia directx, to pozostaly domyslne (dx 8.0)
Sprobujmy jeszcze raz:

1.gf2mx 32mb sdr (leadtek winfast) (starszy model, oznaczany tylko mx)
2.gf2mx 64mb ddr (leadtek winfast) oznaczony 400.

> Niestety jest, wystrczy ze pojawi sie wiecej obiektow wiecj postaci i juz
> spadaja Ci klatki do 20...

To akurat bardziej zalezy od ogolnej wydajnosci komputera niz karty
graficznej,
a zreszta, jak juz wspomnialem, nie o to chodzi w dyskusji czy te karty sa
super wydajne (bo wiadomo ze nie sa), lecz czy mozna dostrzec roznice
miedzy wersjami z inna iloscia ramu.

> Wiem.

No wlasnie sprawiasz inne wrazenie.
Wlasciwie to sam kiedys mialem takie zdanie jak ty teraz, ale po obejrzeniu
nvn jakos mi przeszlo. Jesli nie widziales tej gry, to polecam obejrzec
(grac
niekoniecznie) - wlasnie ze wzgledu na ladna grafike. Poziom detali - good.
Uruchom najpierw wersje optymalizowana dla 32mb tekstur, a potem obejrzyj
sobie wersje 64mb.

Jesli chcesz sprawdzic wydajnosc, uzyj 64mb tekstur na karcie z 32mb ramu.
Wszystkie testy mozesz sobie wykonac w 800x600, a i tak zauwazysz lepsza
jakosc obrazu (z powodu uzycia bardziej szczegolowych tekstur) a takze
wieksza wydajnosc karty (w tym szczegolnym zastosowaniu).

Pozdrowienia