Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 21:59:05 MET DST

> Prawidłowa ocena.
> twój MSI - to też mamba - tylko cytrynowa .
>
> To tak jakbyś dziś jeździł trabantem ( z siln.polo?) i napisem na
drzwiach
> że nigdy nie kupię malucha bo to złom....... .
> A ja jeżdżę maluchem (ESC) - bo tak chciałem i nie mówię nic.......
> tyko to że jeżdżę i nie naprawiam .
> I wcale nie twierdzę , że maluch to najlepszy samochód świata.
>
> Ech, co za czasy nastały ! :-((

No to świetnie - tylko nie rozumiem dlaczego właściciele ECSa zazwyczaj
mówią innym - ni kupuj droższej płyty nie ma sensu. Tak samo w większości
zaprzeczają temu, że te płyty najzwyczajniej w świecie sprawiają problemy w
niektórych konfiguracjach. Nie bierz tego do siebie ale taka jest tendencja.
Ja osobiście nie mówię nie bierz Asus-a bo za drogi, nie bierz KT3 Ultra bo
za droga itd... Znam (staram się znać) wady i zalety róznych podzespołów, a
potem wybieram te których wady są dla mnie nieistotne a zalety istotne. Znam
wady MSI i wiem nawet jakie problemy powtarzają już od kilku konstrukcji.
Znam również zalety, i wiem że powtarzają się od lat. A jeśli chodzi o
"prawdziwe awarie" to niestety psuje się wszystko... I jeszcze jedno -
przywiazanie do marki i bycie jej bezkrytycznie wiernym "na śmierć"
(konsumencką ;) ) to czysty idiotyzm (niech się nikt nie obrazi czasem) i
dowód na to że daliśmy się nabić w butelkę przez kogoś kto dodatkowo robi na
tym kasę... qrna tylko czemu mam kolejną MSI po rząd ? A już wiem - EpoXa
nie dowieźli :( a Gigabyte nie miał możliwości zmiany mnożnika...

--
Pozdrawiam,
Cooger