Re: Kto mi pomoże rozwiązać ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 07:47:27 MET DST

Użytkownik ES <ela_at_skorska.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajuc2v$lgm$1_at_news.tpi.pl...
> Mam nastepujacy problem:
> czytnik USB kart CF (compact flash), dzialajacy poprawnie na komputerze
> stacjonarnym, nie dziala na notebooku (Son Vaio).
> Na obu komputerach sa zainstalowane takie same systemy Win98SEPL,
> zastosowane te same sterowniki.
> Na notebooku objaw jest dziwny: sam czytnik bez karty jest wykrywany jako
> nowe urzadzenie USB, a po zainstalowaniu sterownikow widziany w systemie
> jako "dysk wymienny"; po wlozeniu karty pamieci CF - "dysk wymienny"
znika.
> [...]
moze to wina (konflikt) softu od aparatu ??? znaczy ze masz zaistalowany
aparat i czytnik na USB i komp wariuje (czy sprawdzalas to na kompie nie
notebook'u ?)
sprubuj nowsze sterowniki do obu urządzeń, nowe sterowniki do obsługi USB w
tym notebook'u !!