Re: ECS płyta - da sie naprawić ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 07:42:32 MET DST

Użytkownik sesam <sesam22_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3d62dcee$1_1_at_news.vogel.pl...
> Witam,
>
> Padła mi płyta główna ESC K7VZA. Objawy uszkodzenia: Płyta główna
uruchamia
> się na kilka sekund, a z głośniczka systemowego, słychać dźwięk: pik, pik
> płyta wyłącza się. Nie pracuje wentylator, chłodzący procesor :( Może ktoś
> wie, czy taką usterkę można usunąć, może we Wrocławiu się w tym
> specjalizują?

to zE komp sie nie uruchamia nie znaczy zaraz ze padla plyta !!!
moze to pamieci albo cos nie styka albo wlasnie zasilacz !! (ostatio
straszne badziewie robiąjeśli chodzi o zasilacze)
posprawdzaj po kolei wszystkie elementy