Kto mi pomoże rozwiązać ?

Autor: ES (ela_at_skorska.net)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 23:24:44 MET DST

Mam nastepujacy problem:
czytnik USB kart CF (compact flash), dzialajacy poprawnie na komputerze
stacjonarnym, nie dziala na notebooku (Son Vaio).
Na obu komputerach sa zainstalowane takie same systemy Win98SEPL,
zastosowane te same sterowniki.
Na notebooku objaw jest dziwny: sam czytnik bez karty jest wykrywany jako
nowe urzadzenie USB, a po zainstalowaniu sterownikow widziany w systemie
jako "dysk wymienny"; po wlozeniu karty pamieci CF - "dysk wymienny" znika.
Dowodem na to, ze port USB w notebooku dziala jest fakt, ze ta sama karta w
aparacie cyfrowym podlaczonym kablem USB jest widziana jako "dysk wymienny".
Inny czytnik kart zachowuje sie dokladnie tak samo.
Wlozenie karty do czytnika "zeruje" dysk wymienny.
Czy ktorys z grupowiczow ma jakis pomysl na wyjasnienie, ew. lepsze niz moje
rozwiazanie tego problemu.
Ja na razie mam dwa pomysly na rozwiazanie:
1) (niewygodny dla mnie i drogi): zmiana systemu na W2000 lub XP
2) kupic karte PCMCIA-CF (relatywnie tani sposob, ok. 50 pln).
Pozrawiam
Ela