duronek odszedl?

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 23:26:25 MET DST

hejka

Jakis czas temu wymienialem procesor. Stary (d700) wyjalem wyczyscilem mniej
wiecej z pasty mokra scierka i zostawilem. Wczoraj przy probie podlaczenia
tego samego procka (do tej samej plyty) zakonczylo sie niepowodzeniem :(. Po
wsadzeniu procka i wlaczeniu wydaje jeden dlugi pisk i od razu sie wylacza
zasilanie na Soltek KAV75. Z kolei na Gigabyte 7vrxp na zasilaczu enlight
wydaje 3 piski i cicho pracuje (tzn zwis). Nadmienie ze wymiana procka
powoduje natychmiastowa prace. Zworki itd. poustawiane odpowiednio. Procek
przed wymiana pracowal ciagle sprawnie. Czy mozliwe jest ze mam jakies
mostki przypadkie zwarte? - bo olowkiem laczylem L1. Co prawda _dokladnie_
je zmylem ale juz sam nie wiem. A nie chce mi sie wierzyc ze od samego
lezenia procek sie zepsul. :[

btw: [OT] jako ze ten stary komp 'sprzedalem ' musze miec procka wiec moze
ktos ma na sprzedania d600-800 w okolicy katowic?

--
lobo_at_space.pl