Re: Soltek SL-75KAV-X plus Athlon XP???

Autor: Feromon (ferromon_at_interia.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 15:24:42 MET DST

Użytkownik "Arek D." <adyszak_at_nmg.pl> napisał w wiadomości
> Po aktualizacji BIOS-u (najnowszy Q10) płyta spokojnie obsługuje najnowsze
> Athlony (np. 2200+).

Dzięki!
Szukałem praktycznego potwierdzenia tej informacji, gdyż notatka przy biosie
Q10:

"Notice: PCB Version should be F1 or later, which is printed on the corner
of component side,
representing the engineering version of the board. "

zmuszałaby mnie do wyszukania symbolu wersji na mojej płycie głównej. Ale
pewnie zanim
go odświerzę i tak jej poszukam :(

Spodziewam się że Athlon XP 1700+ będzie się mniej grzał od mojego Athlona
1200 ?

Pozdrawiam
Feromon