Dwa systemy

Autor: Engmar (engmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 15:25:54 MET DST

Cześć mam mały problem i proszę o poradę. Mam zainstalowany system Windows
XP, ale ponieważ na nim nie działa program Europlus + reward postanowiłem
zainstalować na drugiej partycji win 98 ( bo na tym systemie ów program
działał doskonale). Wiem, że gdy się ma zainstalowane dwa systemy to przy
uruchamianiu kompa powienienem wybrać sobie z którego z nich chcę
korzystac, niestety u mnie po zainstalowaniu 98 komp nie pytał się, który z
nich wybieram tylko ładował 98. A XP ni jak nie chciał sie uruchomić. W
związku z tym mam pytanie : Jak to zrobić żeby po zainstalowaniu 98 na
drugiej partycji dało sie przy uruchamianiu kompa wybrać system, z którego
chce się korzystać????