Re: Problem z instalacją SB Live 5.1

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 14:51:31 MET DST

tpsky_at_poczta.onet.pl wrote:
> Podejrzewam, że system szuka sterowników do obsługi PCI wogóle a nie do tej
> konkretnej karty, sam nie wiem, nikt na razie mi nie pomógł ale dzięki.
> Plizzzzz.

A masz ustawione Plug'n'Play OS w BIOSie na off? Jedynym OSem ktory ma
plug and play jest AmigaOS wiec przezornie wylaczam ta opcje w biosie
dla windy :-))). Moze dlatego u mnie jest OK? Ktos zreszta wspomnial w
tym watku o tym ustawieniu.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/