Re: Problem z instalacją SB Live 5.1

Autor: jjans (jjans_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 18:33:46 MET DST

Użytkownik <tpsky_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem po pierwszym uruchomieniu (po włożeniu karty), Win'98SE
próbuje
> zainstalować sterowniki do PCI Card i PCI InputDevice czy coś takiego .

Komunikat typowy. System chce zainstalować sterowniki karty i portu gier.
Instalowałem tę kartę kilkanaście razy. Zarówno w ME jak i w XP. W moim
przypadku sprawdziła sie jedna zasada - nie wolno instalowac i zezwalać na
instalację samych sterowników. Należy to robić razem z softem. Oczywiście
zależy jakich sterowników używasz- z CD czy z netu. Ja miałem do czynienia z
dwoma rodzajami oryginalnych CD kolorowym (chyba niebiesko-żółtym) i tu
klapa, i czarnym. Z tego instalacja przebiegała super.
Wyczyść system ze śmieci po wcześniejszych instalacjach, jeśli potrafisz to
rejestr również, przeładuj system, anuluj zgłoszenia o instalacji
sterowników i instaluj własne. Jesli system zgłosi potrzebę restartu
odpowiedz - nie i instaluj soft. Na koniec restart.
Oczywiście gwarancji na powodzenie nie daję, ale u mnie to działało.

jjans