Re: Opinie o monitorach Hyundai

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 14:59:37 MET DST

Użytkownik <wet_12_at_poczta.onet.pl> napisał:

> Właśnie przymierzam się do kupna 19" i wytypowałem
> sobie właśnie monitor Hyundaia ImageQuest P910+.

Modelu o którym piszesz na oczy nie widziałem, ale w firmie mam wiele
monitorów tej marki. Przyznam szczerze, że to jedne z gorszych na jakich
pracowałem. Nie dość, że po roku pracy rozjeżdża się w nich dosłownie
wszystko to jeszcze zaczyna brakować podziałki dla regulatorów. Raczej bym
czegoś takiego teraz nie kupił.

Pozdrawiam,
Sniper