Re: Jaki skaner za 600 zł?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 14:50:10 MET DST

Użytkownik "/\rkhan" napisał:

> Możesz napisać, jak oceniasz przystawkę do slajdów w Twoim HP-ku?
> Czy da się w miarę dobrze zeskanować negatywy?
> Mocowałem się niedawno właśnie z Plustekiem UT12 i stwierdzam,
> że tamtejsza przystawka do slajdów to jedno wielkie nieporozumienie :-((

Jak już gdzieś pisałem, ja również mam starego UT12 - faktycznie:
NIEPOROZUMIENIE wielkimi literami.
Jeśli chodzi o HP, to również pozostawia wiele do życzenia, z tą różnicą, że
tutaj można ustawić rozdzielczość 2400 dpi, przez co skan jest dużo lepszej
jakości. Wydrukowałem kilka zdjęć 10x15 zeskanowanych taką metodą i
wyglądają delikatnie mówiąc śmiesznie. Ale gdyby robić wydruki powiedzmy 4x
mniejsze, to może by coś z tego wyszło. Osobiście uważam, że zakup tego
modelu tylko dla przystawki, to ciągle pomyłka. Ja kupiłem, bo myślałem, że
już się coś zmieniło i faktycznie w stosunku do UT12 jest przepaść, ale
ciągle to nie to.

Pozdrawiam,
Sniper