Re: Zwalnianie wiatraczka

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 14:51:29 MET DST

AMERA wrote:
> Witam!
> Jakie znacie sposoby na zwalnianie wiatraczkow?
> Chodzi mi o sposoby sprzetowe, a nie programowe.

Najpierw wymieniamy wiatraki na 8centymetrowe z zasilaniem
takim samym (koncowka) jak do dyskow. Teraz rozdzielacz
zasilania 2 do 1 i za pomoca igly odginamy blaszki wyciagajac
z dniazd zasialnia styki. Przestawiamy i wkladamy tak aby
jedno wyjscie dawalo 5V drugie 7V na stykach uzywanych przez
wiatraczki. Teraz tylko podlaczyc je do napiecia dajacego
wystarczajacy power.

Tom